Uticaj Big Data na e-commerce industriju

Online prodavci investiraju u privlačenju novih kupaca na njihovim internet stranicama kroz kampanje i poklon kupone koji imaju ulogu generisanja novog saobraćaja ka online prodavnici. Kako se prikupljeni podaci analiziraju, koje se vrijednosti iz njih izvlače i kako se prevode u biznis odluke i strategije, je tačka u kojoj se između mnoštva konkurenata izdvajaju lideri na tržištu.

Kao sledeći korak u analizi navika potrošača, online prodavci koriste sisteme koji autonomno generišu preporuke za svakog individualno na osnovu prošlih kupovina i pretraga, ali i na osnovu navika sličnih kupaca. Ovo ne pruža samo bogatije iskustvo za kupca, već poboljšava i sposobnost prodavca da poveća prodaju (corss-sell i up-sell). Prodavci takođe mogu uočiti obrasce na osnovu pretraga kupaca i njihovih akcija na socijalnim mrežama (klikovi i lajkovi), što omogućava personalizovane oglase i ponude.

Uticaj Big Data na e-commerce industriju
Tagged on: